torsdag 2 juli 2009

Spikmatta/fibromyalgi

Ja då har jag legat på smikmattan som ni ser och visst gjorde det ont till att börja med men det gick över efter en stund. Det gjorde inte outhärdligt ont, men det är väl också individuellt, vad som gör mycket ont eller lite ont.

Yeah, I have been on the nail the carpet as you see, and some did it hurt to start with but it went over after a while. It did not unbearable pain, but it is also an individual, what makes very little or a little evil.


Efter ca 25 min så såg man ut som på bilden nedanför. Det stod i beskrivningen att man skulle börja med 10 min sen öka på 5 min varje gång.

After about 25 min so looked out as shown below. It was in the description that it would begin with 10 min then increasing at 5 min each time.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar