onsdag 13 maj 2009

Lite information

Ett litet informationsmeddelande här på bloggen känns som ganska nödvändigt, för att det inte skall bli för rörigt för er som läser den.



Grundtanken är att jag skall dela med mig av min hyfsat långa erfarenhet av ansikts/kroppsprodukter, upplevelser och mina åsikter, men under tiden jag nu börjar bygga upp denna blogg så har jag mer och mer börjat inse att det är SÅ mycket mer jag vill skriva om, alltså inte bara om mina egna erfarenheter osv utan även andra saker som handlar om det vi använder på vår hud och vad det kan ställa till med osv. Så jag skall göra mitt bästa för att det skall bli så lättnavigerat som möjligt här inne. Men hojta gärna till om ni har åsikter osv.....



Mitt mål är att uppdatera med ny information minst 4 ggr i veckan, men förmodligen blir det oftare.....
See you..
--------------------------------------------------------------
Some information
A small notice here on the blog feels like quite necessary, in order not to be too messy for you who read it.



The basic idea is that I shall share with you my pretty long history of facial / body products, experiences and my views, but in the meantime I am now starting to build this blog, I have increasingly begun to realize that there is so much more I want to write on, not just on my own experiences, etc., but also other things which is what we use on our skin and what it can get up to etc.. So I shall do my best to make it so easy to navigate as possible here. But feel free to shout if you have opinions, etc. .....



My goal is to update with new information at least 4 times a week, but probably it will be more .....
See you ..


Länka till http://intressant.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar